░░░░░░░░▀█▀░░█▀▀█░░█▀▄░░█▀▀▀
░░░░░░░░░░░░░░░░▀▄█░░▄▄
█▄▄░░█▄▄█░░░░░░█▄▄█░░░░▀█░░█▄▄█

kredit to : afiq akashah :)

Wednesday, November 17


TRIP KL-MELAKA
11-14 NOV 2010

FIRST DAY
ataih bas ja.kunun dok kapel2.tpi last2 smua dok kumpoi kat blakang gosip la karaoke la smua cukup.ksian kat hajah and azie dgn anak cegu huz n anak pacik wira.mpa besabaq noh xmaqah kami2 ni.makaseh la :DD

SECOND DAY

times square mari.sblum nek roller coaster tu seyes tkot gla.ketaq lutut ketaq badan smua ktaq gla bangang la.time duduk tu pun bca doa cm org gila pnya la tkot! kyahaha tpi lpaih nek2 mmg perghhhh! best gla! tkan butang like sribu kali :) pehtu p men bumper car.hahah.nsib gua pnya qeta xstuck so mmg qeja langgaq org ja la.hahah.like skali g :D
okok mai nak habaq bnda lawak yg jdi kat times square.geng PM KENA HALAU! hahaha! dsebabkan mcd full dgn org so kmi ni decide bli mcd n makan kat tmpt len.nad kata dkat dgn lif ada view lawa so kta pun p la stu.ssampai stu xdk krusi xdk meja so kmi pun bersila ja la ataih lantai.smbey dok mkn dok lepak dok sembang.haaa pehtu ada kapel ni.lepa dok dkat dgn kmi.cuba bayangkan.lepa dua dok duduk smbey plok.pehtu smbey dok ckp bisik2 mamat tu boley dok kiss2 pipi awek dy tu.ish la xsdaq ka kmi2 ni dok ada?boley dok wat free show utk kmi.aiyoyo.no komen la utk lepa.
haaa smbong pehtu lpaih smua mkn hbeh dh *lpaih kpel2 tu blah dh*. kmi pun wat la photoshoot kat stu *gamaq p tgk kat fb*. tgh2 dok hot wat photoshoot.tba2 prretttttt kdgaran wisel.sorg pacik ni mai la pehtu dy kata la "dok wat party ka ni?" HAHAHAH pehtu dy mcm mlwak2 halau la kmi ni pa suqo blah.oh mannn syes malu.tpi tapa geng PM berpegang pda prinsip "tapa tadak spa knai".hahaha.buqok nya pangai =.='
pehtu malam tu p ict. uwaaaa mmg cntik la tmpt tu amek gamaq cm org gla!! hehehh :)) yg best nya kmi smua beli cekak liplapliplap tu.tpi tlepaih sorg xbeli : ELIS. T___T dy tarak det msa tu. tapa la halai ja la.kmi 6 ni smbey jln pkai la cekak tu. tpi yg meluatnya ada gak org nk peqeli2!!! igt kmi heqan ka? buuu!!! pehtu p plak kdai mkn. macik yg amek order tu plak wat pangai! hishh biaq p kat hiang la macik :P

THIRD DAY
melaka melaka!!! first p muzium lebah xdk pa sgt kat stu. hehh. then p taman mini asia. ohh man !!! smbey2 geng pm ni dok enjoy pa sgala. xsangka ada gak bnda seqam yg jdi. nsibla aku ni ckop lutong! keliling mqata pun xqasa pa. HAHAH. amin2. yg xtahan psai kuda kepang tu la. sbot2 KUDA KEPANG dua pkataan ni, smua jdi mcm tkot gla! aku yg xtw pa psai kuda kepang ni terikot la qasa tkot. ni2 caya dak? aku tkot smpai aku xbrani nak msok tndas? smpai hazel kna tnggu aku kat dpan pintu tandas?! HAHAHA! sbab mpa xcrita la aku tkot! lpaih2 tw crita dy, aku xqasa pa dh la. ish2 lawak ngt aih aku ni -__-'
then paih tu pi mahkota parade ka shpg mall mna tah lupa dah cekk. hahah. mai nak habaq : kami2 ni kna halau skali g! HAHAHA! kali ni kat brands outlet plak.mula2 time nak beli baju tu kmi dok tunggu ena pilih baju, ltak la tangan ataih baju tu. mai2 pacik tu mai suqo kmi jgn wat centu dh siap tunjuk demo ltak tangan ataih baju gey.kojiaq pnya pacik.huhh! ok malu skit. pehtu lpaih bli bju tu kmi p la kat bhgian shades. smbey dok try shades tu kmi ni pun amek gamaq la. tunggu pa g. mula2 pakguard lalu pehtu salesboy pehtu salesgirl pehtu salesboy balik. last2 lepa xtahan dah. antaq salesgirl tu mai diri rite bside all of us! HAHAHAH nmpk sgt nak halau kmi ni kan? k fine kmi pun blah la HAHAHA centula kmi kna halau! hahahah! ceqoi!!!

FOURTH DAY
KLCC!! dok stu bkn smpat jln2 pu. cuba bayangkan kuaq petrosains pun dah pkoi 1.30. pkoi 2 kna blah dh. ok hat ni aku mlaih tuleih byk2 sbab time ni la aku kna pisah ngn lepa ni. kna p robotik T__T. time nak pisah tu seyes mcm mw nangeh. lepa pnya psai la ni! dok mai plok2 salam2 pa ckop. uwaaaa mluatnya!!! dah la otw balik lepa kata lepa dok dgq cita anak pacik wira! uwaaa nak dgr gak! tapalah lutong cena tapa. xdk jdoh nak wat gumna T__T

so centulah trip ke kl!
kpd ssiapa yg xpaham aku tulih pa sry la noh aku ni lutong! xqeti bbhasa HAHAHA!
btw aku mlaih boh gamaq smua dah ada dlm fb
till then. :DD

ps : rindu nya masa tuuu!

No comments:

Post a Comment