░░░░░░░░▀█▀░░█▀▀█░░█▀▄░░█▀▀▀
░░░░░░░░░░░░░░░░▀▄█░░▄▄
█▄▄░░█▄▄█░░░░░░█▄▄█░░░░▀█░░█▄▄█

kredit to : afiq akashah :)

Tuesday, November 23

kursus jdp ;)


kursus kepimpinan kelas pertama memang best.thanx kpd achik sis dyna n major najmi *tah btoi ka dak nma depa ni*

jium skip ckap psai The People tquih. ok hat ni kena wat personaliti test and tengoklah kena hat mana. dikatakan manusia ni ada 4 personaliti.setiap manusia ada keempat-empat personaliti ni tapi tengok la setiap org akan cenderung ke arah personaliti hat mna.

so empat personaliti tu ialah :-
1. penguasa
2. pemulihara
3. pemikir
4. penghibur

ok now guess what did i get?




.... ... .. .




i get



.... ... .. .



no 4 PENGHIBUR!!!!



.... ... .. .



mai nak cita skit apa dia psai penghibur ni :-

KEYWORD : kebebasan dan keseronokan/kegembiraan

PERSONALITI :

# laju dan pantas *aku mcm mandom ja?*
# gopoh dan bersemangat *takdan pa org ceni sah2 pi dulu tanpa pikiaq byk tu yg gopoh*
# berani *terjun gaung AHAHAHA*
# cakap melepas cakap takqeti pikiaq dulu *no comment brrpp*
# suka risiko *i ni penakot la ;P*
# berkemahiran *kemahiran wat hingaq ya la*
# sama ada pandai sungguh atau bengong sungguh *awat aku rasa aku hat kedua hah -__-*
# benci akan peraturan *takbermaksud dy langgaq peraturan kan hehh*
# cakap banyak *mulut potpetpotpet takqeti beqenti HAHAHA*
# boros *klu mai benda yg aku minat mmg aku boros bwak kuaq det centu ja HAHAHA*
# taksuka ceramah *ya hat ni mmg btoi!!!*
# kuat makan *takkuat eh makan 4 kali ja sehari HYAHAHAHA*

time achik describe pasai personaliti ni memang setiap satu kena ngan aku!! seyes wey takdak satu pun yang dak. dok kena boom boom boom ja *soundeffect kena bertubi-tubi* aku ni takbuat pa dok gelak ja dari stat sampaiiiiiiii last.achik tu pun sorang direct dok sebut "nadia nadia" klu ada benda xbek ja haa! sah2 nadia! HAHAHAH!

so takpa la back to my tagline : aku cena tapa hehh XD *muna thnx*

1 comment:

  1. sya dah agak dah, nadia sure dok syok sorang2 dia psai kuiz nih. hahahha

    ReplyDelete