░░░░░░░░▀█▀░░█▀▀█░░█▀▄░░█▀▀▀
░░░░░░░░░░░░░░░░▀▄█░░▄▄
█▄▄░░█▄▄█░░░░░░█▄▄█░░░░▀█░░█▄▄█

kredit to : afiq akashah :)

Tuesday, August 24

bye facebook :(

bye facebook :(

.............



perubahan drastik ni byk lah disebabkan semalam.
sir kata mcm2.
mak aku pun marah.
sehari dah dia marah.
benda2 alah pun dia mw marah.
pehtu dok hingaq kata aku qeja men fb lpais trial.
sbelum trial pun memang centu dh. dak ka?
hmmmm....
jadi selepas gtw kat tok dad pagi tdi.
kmi dua decide nk deactiv ja fb ni.
dah la buang masa.
xdk pa plak tu.
ckp ja xdk pa.haha.


........................


yg syioknya time aku post kat fb kata
"malam ni jium deactiv jium"
mai2 cek elis dgn cek fahmy dok wat ayat haru.
HAHAHAHAHAH!
padahal sebulan je pun aku nk deactiv.
depa wat cm aku nk delete truis.
wat cm xley nk contact aku dh guna fon.
haru ngoh!
tpi last2 aku xterpengaruh gk dgn kata2 depa.
biaq p ah kat depa.
elis aku tgk smpai marah pun ada.
murka tahap tequk ooohh.
esok p skolah tah la dia nk maqah aku ke x.
lanx la.
kan nk pmr dah sbulan gey.
tara activ kat blog aku sniri dh la.
fb tu nnt2 la pkiaq len.
payah pa.sebulan je pun (riak geyla)


.....................



so last kali!
DEACTIVATE jugak la facebook!
serious lega lepas deactive.
at least aku xyah la jdi anak durhaka kan.
n at least jugak la aku xyah dok pkiaq psai fb utk masa ni.
tpi malangnya.
lpas ni klu tgh mlm aku boring tu.
xley dah la nk kacau spa2.
isk la.
biaq je la.
aku p kacau buku sej je la.
sah2 tdoq gak kan.?!
HAHAHAHH!


.............


insyaallah.
c u again in 1 month time facebook!

No comments:

Post a Comment