░░░░░░░░▀█▀░░█▀▀█░░█▀▄░░█▀▀▀
░░░░░░░░░░░░░░░░▀▄█░░▄▄
█▄▄░░█▄▄█░░░░░░█▄▄█░░░░▀█░░█▄▄█

kredit to : afiq akashah :)

Wednesday, January 26


situasi : homework addmath banyak.aku semua takwat gi.cikgu nak esok Di!

lut : ckguuuu nak qayaaaaaaa.jgn byk sgt ckguuuuu
ckgu : *muka pening* eh kamu qaya gak ka? [tny hbeh asal usul]
lut : haaa sbab tu la cekguuu.cekguuu ksian la kat saya.dah la cuti sat ja [stat komplen psai cuti plak]
ckgu : haa laaa ni homework qaya ...... *part pling best* ...... orang kata mixed ni ceqedik.?!?!!
lut : aaa org kta jaaa! saya dak pun.xceqedik punnn

next situasi : time pijik pkoi 1.10-2.10.semua pakat waya sbab maw balik!

ckgu : ajaq mpa ni dan2 peluh.td ajaq 4A dak pun.
....... *semua senyap.teqasa kott?*...........
lut : km ni mna la seqedik tu kan.nma pun kelaih D.

situasi last sekali :
lut : woi awat hiang suka mapu ngat
lut : dah hiang bodo.nak cakap benda masuk akai takqeti.mapu ja la.
lut : haa kan.dah la kena tendang dari kelaih s.hahare toi
lut : dah hang men sgt thn lpaih.org setadi.hg pa.tdoq makan men mapu.hang dpt 8a pun hg patot qenyih smpai hilang gigi dah haaa
lut : yala yala.aku bodo.bagi pi laaaa

KONKLUSINYA : aku bodo!

lepa kata jangan kata diri bodo.satgi jadi betoi.tpi dah xceqedik nk wat gumna.ngaku ja la kannnn

*kalau cikgu yusup baca benda ni.jenoh kena pelempang smpai luruh gigi2 semua HAHAHA!

No comments:

Post a Comment