░░░░░░░░▀█▀░░█▀▀█░░█▀▄░░█▀▀▀
░░░░░░░░░░░░░░░░▀▄█░░▄▄
█▄▄░░█▄▄█░░░░░░█▄▄█░░░░▀█░░█▄▄█

kredit to : afiq akashah :)

Tuesday, October 26

td p muzium padi

then gua kelam
p stu msok dlm sngai nuh!
dah la kat stu la arus pling kuat!
gagah gak nk msok amek gamaq
nsib xjdi pa hahaha

then padang besaq!
ni nk hbaq beli baju hard rock kafe!
7 org beli skali yg sma! hahaha!
then beli souvenir utk 2kedah
lepa kata aku bek kat bdak2 nuh hahha
xley tahan kata aku bek!


yg bestnya aku xdipinggirkan
although aku soqang ja bdak 3s
mula2 tkot gk la kot2 xley cope in with them
mai2 lepa layan aku bek ja kot
mmg seyes lega kottt haishh


konklusinya :-
sgt best!
makaseh kpd 3k 3d 3m :)

nilah fav pic aku :

perghhh ayaq dy! lawo kot!
tp lawaknya pkai tudung tp kaki nmpk! hahahha!
hawaq ngoh bdak ni! hahaahh :P

No comments:

Post a Comment